© Fundació Glòria Soler, 2021

Salut global

Projecte de comissaris. La Fundació Glòria Soler i SOM360, una aliança a favor de la salut mental

The Glòria Soler Foundation, in the field of mental health, supports the SOM360 initiative, an online platform created by the Sant Joan de Déu Hospital.

Projecte ARI

La Fundació Glòria Soler contribueix a combatre la leucèmia donant suport a la teràpia CART (Chimeric Antigen Receptor T) i a l’Hospital Clínic de Barcelona en el seu Projecte ARI. La col·laboració de la Fundació Glòria Soler va ser essencial per poder iniciar l’assaig clínic en els primers pacients i aconseguir amb l’ajuda de moltes altres contribucions que aquest tractament estigués disponible en la sanitat pública espanyola. Així, l’Hospital Clínic va ser el primer hospital públic europeu que va oferir aquesta tecnologia i n’ha permès l’expansió a altres centres sanitaris.

Vacuna contra el VIH/sida

L’erradicació de la pandèmia del VIH/sida al món segueix sent un dels reptes més grans als quals s’enfronta la comunitat científica internacional. La Fundació Glòria Soler dona suport a la lluita contra el VIH/sida mitjançant la investigació científica i amb accions de sensibilització.

Programa de Cures Pal·liatives Pediàtriques

La Fundació Glòria Soler, en col·laboració amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu i l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona, ha contribuït des de l’any 2015 a la consolidació de la Unitat de Cures Pal·liatives Pediàtriques de l’hospital i al programa PRINCEP.