© Fundació Glòria Soler, 2021

Salut global

Estudi Coronavis amb IrsiCaixa i l’Atenció Primària Metropolitana Nord de l’ICS

La Fundació Glòria Soler dóna suport a un projecte d’IrsiCaixa i l’Atenció Primària Metropolitana Nord de l’ICS per estudiar la immunitat a llarg termini contra la COVID-19 en la gent gran.

Llegeix més

Projecte Curadors. La Fundació Glòria Soler i SOM360, una aliança a favor de la salut mental

La Fundació Glòria Soler, en l’àmbit de la Salut Mental, dona suport a la iniciativa SOM360, una plataforma online creada per l’Hospital Sant Joan de Déu.

Consolidació del COVIDBANK

La Fundació Glòria Soler dona suport a la tasca del COVIDBANK / HCB-IDIBAPS 1 biorepositorio de mostres biològiques procedents dels pacients que han estat tractats a l’Hospital Clínic pel virus SARS-Cov-2, per poder cedir mostres de qualitat als estudis científics que les necessitin.

Digitalització en la gestió del Banc dels Aliments

El Banc dels Aliments (BdA) és una fundació independent i apolítica sense ànim de lucre, que té per objectiu lluitar contra el malbaratament recuperant els excedents alimentaris del consum humà.

Projecte ARI

La Fundació Glòria Soler contribueix a combatre la leucèmia donant suport a la teràpia CART (Chimeric Antigen Receptor T) i a l’Hospital Clínic de Barcelona en el seu Projecte ARI. La col·laboració de la Fundació Glòria Soler va ser essencial per poder iniciar l’assaig clínic en els primers pacients i aconseguir amb l’ajuda de moltes altres contribucions que aquest tractament estigués disponible en la sanitat pública espanyola. Així, l’Hospital Clínic va ser el primer hospital públic europeu que va oferir aquesta tecnologia i n’ha permès l’expansió a altres centres sanitaris.

Vacuna contra el VIH/sida

L’erradicació de la pandèmia del VIH/sida al món segueix sent un dels reptes més grans als quals s’enfronta la comunitat científica internacional. La Fundació Glòria Soler dona suport a la lluita contra el VIH/sida mitjançant la investigació científica i amb accions de sensibilització.

Programa de Cures Pal·liatives Pediàtriques

La Fundació Glòria Soler, en col·laboració amb l’Obra Social de Sant Joan de Déu i l’Hospital de Sant Joan de Déu de Barcelona, ha contribuït des de l’any 2015 a la consolidació de la Unitat de Cures Pal·liatives Pediàtriques de l’hospital i al programa PRINCEP.