FlagLab

• Diseño de Mario Eskenazi

Disseny de Mario Eskenazi

FlagLab vol fer ús de la bandera per reflexionar sobre els valors universals que ens uneixen, com el respecte, la llibertat, la justícia o la pau, així com les temàtiques que creen comunitat, com la lectura, per proposar una sèrie de banderes que representin aquests valors universals, des de l’art i el disseny gràfic fins a altres disciplines.

La primera edició de FlagLab té el suport de la Fundació Glòria Soler i està dedicada a l’Agenda 2030 i als Objectius de Desenvolupament Sostenible. El màstil insígnia del projecte es troba a la Plaça del Sol del barri de Gràcia, al centre de la ciutat de Barcelona.

Al llarg del 2021 i 2022, FlagLab presentarà diferents treballs artístics que plantejaran preguntes i reflexions al voltant de l’Agenda 2030 de Nacions Unides i els seus 17 Objectius de Desenvolupament Sostenible aprovats per 193 països. Aquests objectius constitueixen el full de ruta global cap a un nou món, recolzat per les administracions, les entitats socials i econòmiques.

Més informació sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible a Nacions Unides.

FlagLab és un projecte de Gianni Ruggiero i Natalia Foguet.

Disseny d'Avalancha

Disseny de Gemma Villegas