Pediatric Cancer Center Barcelona

• El passat mes de juny es va inaugurar el Pediatric Cancer Center Barcelona i com a mostra de l’estima i reconeixement a la tasca de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, als seus professionals, als voluntaris, a les famílies i en especial a tots els seus valents, la Fundació Glòria Soler i la Fundació Suñol inicien una col·laboració amb la cessió de l’obra L’estany de l’artista Albert Ràfols-Casamada, que forma part de la Col·lecció Suñol Soler.

Conjuntament amb l’equip de Sant Joan de Déu, ambdues fundacions cocrearan un programa educatiu i divulgatiu al voltant de l’obra que es concretarà durant els pròxims mesos, amb l’organització dels primers tallers presencials a l’hospital.

Pediatric Cancer Center Barcelona. Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona

Centenario de Ràfols-Casamada

La Fundación Suñol en colaboración con la Fundación Glòria Soler, ha cedido la obra L’estany del pintor y poeta Albert Ràfols-Casamada, uno de los artistas catalanes contemporáneos más polifacéticos y relevantes, y del que este año se celebra el centenario de su nacimiento en el recién inaugurado Pediatric Cancer Center Barcelona.

Centenario Ràfols-Casamada

Centenario de Ràfols-Casamada