© Fundació Glòria Soler, 2022

Pediatric Cancer Center Barcelona

• Art i ciutadania
  • El passat mes de juny es va inaugurar el Pediatric Cancer Center Barcelona i com a mostra de l’estima i reconeixement a la tasca de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, als seus professionals, als voluntaris, a les famílies i en especial a tots els seus valents, la Fundació Glòria Soler i la Fundació Suñol inicien una col·laboració amb la cessió de l’obra L’estany de l’artista Albert Ràfols-Casamada, que forma part de la Col·lecció Suñol Soler.

Conjuntament amb l’equip de Sant Joan de Déu, ambdues fundacions cocrearan un programa educatiu i divulgatiu al voltant de l’obra que es concretarà durant els pròxims mesos, amb l’organització dels primers tallers presencials a l’hospital.

Pediatric Cancer Center Barcelona. Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona

La Fundació glòria Soler i l’Hospital Sant Joan de Déutenen una llarga trajectòria de col·laboració conjunta, havent impulsat projectes com la consolidació del Programa de Cures Intensives Pediàtriques o la Plataforma de Salut Mental SOM360 que té per objectiu ser un referent a nivell nacional i internacional en temes de salut mental.

El Pediatric Cancer Center Barcelona de l’Hospital Sant Joan de Déu (HSJD) és un nou centre monogràfic al servei de nens i adolescents amb càncer i les seves famílies. L’instal·lació concentra, en un espai comú, els serveis assistencials dirigits al pacient que presenta un càncer en desenvolupament, així com els espais dedicats a la investigació. L’objectiu és atendre de forma més eficaç, eficient i adequada a un gran volum de pacients, més de 400 nous pacients cada any, amb un equip altament especialitzat de l’Àrea d’Oncología de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona.