Col·lecció Suñol Soler

• Ambdues fundacions sumen esforços unint la seva experiència i alineant els seus programes, compartint i col·laborant entre elles en projectes que indaguen en les relacions entre l’art i la societat, o amb altres grups d’interès: ciutadania, artistes, museus, institucions culturals i acadèmiques, a més d’altres fundacions, escoles, hospitals i entitats socials.

En aquest àmbit es desenvolupen diferents iniciatives basades en la utilizació de l’art com a vehicle d’expressió, amb la finalitat de millorar la salut i la integració social de les persones que participen en els projectes per generar, d’aquesta forma, un procés de creixement personal.

Reserva de la Colección Suñol Soler

Programa educatiu i accessibilitat

La Fundació Suñol ha desenvolupat diversos projectes educatius, que s’adapten a les necessitats de cada públic, com l’ús de la Col·lecció Suñol Soler. Per una banda, tenim Art a la carta, modalitat que consta de càpsules de treball inspirades en pràctiques i procediments de l’art contemporani, que es plantegen obertes y amb funcionament autònom, com l’objectiu de tractar obres o temes específics per a impartir tant a l’aula com a la pròpia fundació.

Des de l’equip educatiu, també es realitzen visites per a centres escolars o públics diversos a través de la plataforma Apropa Cultura, on tenen cabuda tot tipus d’activitats participatives i dialogades entorn a l’art contemporani i les exposicions temporals de la seu, apostant per l’accessibilitat i la inclusió de tots els públics.

Projectes d'educació

Programa educatiu i accessibilitat

Projectes d'educació

Programa públic

Dissenyat per a cadascuna de les exposicions temporals, el programa públic ofereix activitats de tot tipus, des de taules rodones fins a tallers familiars, que generen espais de trobada i intercanvi dirigits a una pluralitat de públics que parteixen de la creativitat, reflexió i de la crítica.

IDIBAPS

Col·laboració entre el Clínic Barcelona-IDIBAPS junt a la Fundació Gloria Soler i Fundació Suñol, amb l’objectiu d’unir art i ciència i apropar ambdues disciplines a través de la cessió de diverses obres d’art de la Col·lecció Suñol Soler. Aquesta col·laboració es va iniciar amb l’obra Trodotz de l’artista Zush, instal·lada al vestíbul de la seu de l’IDIBAPS, i ha continuat amb l’obra Sense títol d’Eva Lootz.

Eva Lootz a IDIBAPS

IDIBAPS

Eva Lootz a IDIBAPS

Pediatric Cancer Center Barcelona

Com a mostra de reconeixement a la tasca de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, la Fundació Glòria Soler i la Fundació Suñol col·laboren amb la cessió de l’obra Lestany de l’artista Albert Ràfols-Casamada, que forma part de la Col·lecció Suñol Soler.

Ràfols-Casamada al Pediatric Cancer Center

Pediatric Cancer Center Barcelona

Ràfols-Casamada al Pediatric Cancer Center

La Fundació Suñol Online

La Fundació Suñol compta amb un canal de YouTube que permet der difusió online dels esdeveniments més significatius tant per a la Fundación Suñol com per a la Fundació Glòria Soler. Hi trobareu, entre d’altres, material en vídeo i informació d’exposicions, així com streamings de certes activitats del programa públic.

Canal de Youtube

La Fundació Suñol Online