Projecte Curadors. La Fundació Glòria Soler i SOM360, una aliança a favor de la salut mental

• Salut
  • En l’àmbit de la salut mental, dóna suport a la iniciativa SOM360, una plataforma online creada per l’Hospital Sant Joan de Déu. El principal objectiu és oferir una atenció integral, humana, de qualitat, centrada en la persona al llarg del seu cicle vital, garantint una continuïtat assistencial i prioritzant l’atenció a la població més vulnerable. La plataforma digital constitueix un nou ecosistema de relacions, amb una mirada inclusiva de 360 ​​graus que integra tant a professionals de l’àmbit de la salut, de el sector social i de l’educació, com a usuaris, a familiars i a les xarxes de suport.

Pel que fa a la Xarxa de Salut Mental l’objectiu principal és el d’acompanyar les persones amb trastorns mentals al llarg de la seva vida, en tots els àmbits i circumstàncies, especialment les que es troben en situacions d’especial vulnerabilitat.

SOM Salut Mental 360 és un portal que vol ser un referent nacional i internacional en temes de salut mental des d’una perspectiva empoderadora i centrada en els drets humans, establint noves relacions entre els diferents agents socials implicats.

El projecte SOM360 promourà la inclusió a la plataforma d’activitats culturals i artístiques per atendre l’impacte emocional de la pandèmia en la salut mental.

SOM 360 és una iniciativa de l’Hospital Sant Joan de Déu Barcelona, Parc Sanitari Sant Joan de Déu, Obra Social Sant Joan de Déu i Sant Joan de Déu Serveis Socials.

Visita la pàgina web: som360.org