Programa de Cures Pal·liatives Pediàtriques

• Salut
  • Aquesta iniciativa va destinada a atendre nens i joves de 0 a 18 anys que pateixen malalties greus incurables o cronocitats complexes que amenacen o limiten la seva vida. El programa ajuda a millorar la seva qualitat de vida i la dels seus familiars, oferint una atenció integral adaptada a la seva situació tant a l’Hospital com al seu domicili 24 hores al dia i 365 dies l’any, amb l’objectiu de fer-ho durant tot el procés evolutiu de la malaltia.

La col·laboració de la Fundació Glòria Soler ha permès impulsar la Unitat, ampliar l’equip i el nombre de pacients atesos, així com millorar l’atenció cap a ells i les seves famílies.

Dirigit pel Dr. Sergi Navarro, aquest projecte és un referent dins la xarxa assistencial. Això ha permès la seva difusió i s’ha ofert formació a altres professionals i centres, amb accions com la creació de la Societat Espanyola de Cures Pal·liatives Pediàtriques amb representants de més de 10 hospitals del país i que busca connectar amb associacions internacionals. També s’han publicat els seus resultats en revistes científiques, i s’ha participat activament en congressos i reunions, així com s’han difós el coneixement i els recursos adquirits en diferents plataformes en línia.

Documentació