Fundació Josep Carreras

• Salut
  • Fins que la curem, no pararem

Al 2021 la Fundació Josep Carreras va comprometre més de 12 milions a favor de l’Institut d’Investigació contra la Leucèmia Josep Carreras.

El Registre de Donants de Medul·la Òssia ha assolit la xifra de 600 pacients espanyols trasplantats en un any. En els últims 30 anys, s’han pogut realitzar 11.854 transplantaments al món gracies a donants anònims localitzats per la Fundació Josep Carreras.

Des de fa més de 30 anys, moguts pel desafiament d’aconseguir que la leucèmia sigui, algun dia, una malaltia 100% curable, la Fundació Josep Carreras impulsa de forma incansable tot tipus de projectes en benefici dels pacients i de la ciència.

Durant el mes de juny, la Fundació Josep Carreras organitza la celebració de la Setmana contra la Leucèmia, amb una programació plena d’activitat per a informar i sensibilitzar a la societat sobre la importància de la investigació científica per a la curació definitiva de la leucèmia i la resta de les malalties hematològiques malignes. La Fundació Glòria Soler es suma anualment a la celebració il·luminant la seva seu, juntament amb la Fundació Suñol, de color taronja.

En abril de 2023 se estrenó el videopodcast Imparables por un tubo, con su primer episodio grabado en la sede que comparten la Fundació Glòria Soler y la Fundació Suñol con la aprticipación del fundador Josep Carreras. El videopodcast tiene por objetivo sensibilizar sobre la labor de la Fundación Josep Carreras en la lucha contra la leucemia.

A l’abril de 2023 es va estrenar el videopodcast Imparables por un tubo, amb el seu primer episodi  gravat a la seu que comparteic¡xen la Fundació Glòria Soler i la Fundació Suñol amb la participació del fundador Josep Carreras. El videopodcast té per objectiu sensibilitzar sobre la tasca de la Fundació Josep Carreras en la lluita contra la leucèmia.

Web Fundació Josep Carreras

Web