15.04.2020

La Fundació Suñol online

• Fundació Suñol
  • Fundació Suñol, Roberto Ruiz (2019)

A l’apartat d’activitats visibilitzem una selecció de continguts vinculats a la nostra història. Entre altres, podreu recórrer en vídeo la que fou residència de Josep Suñol Soler, ideada específicament per Josep Lluís Sert com una casa-museu. També trobareu material videogràfic i informació d’exposicions anteriors, com per exemple un itinerari visual per l’obra de Luis Frangella (2011) o Escultura/Objecte (2012). Trobareu tots els vídeos en aquest enllaç.

La Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler segueixen treballant amb l’objectiu de vincular art i educació, i és en aquesta línia que s’ha ideat un projecte de nova creació, #ArtacasaSuñolSoler, que consisteix en una proposta educativa al voltant de diverses obres de la Col·lecció Suñol Soler, ideada per a que les realitzeu a casa sols o juntament amb tota la família. Trobareu aquestes càpsules educatives en aquest enllaç i també més a sota.

Podeu seguir-nos a les nostres xarxes socials i a través del hashtag #ArtacasaSuñolSoler

Fundació Suñol – FacebookTwitterInstagram

Fundació Glòria Soler – Instagram/ Twitter