17.11.2023

La Fundació Glòria Soler de la mà de la Fundació Suñol renoven el seu compromís amb l’art i la ciència a través de la cessió temporal de l’obra d’Eva Lootz

• Eva Lootz. 'Sin título' (1980). Colección Suñol Soler

La iniciativa s’ennmarca en el projecte “Art i Ciència”, promogut per l’Hospital Clínic Barcelona, IDIBAPS, la Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler, que té per objectiu apropar les dues disciplines i permetre que l’art entri a les instal·lacions on es realitza la investigació per a generar un nou impacte social.

L’obra Sin título d’Eva Lootz (Viena, 1940) s’exposa al vestíbul de l’Auditòri Esteve del Centre Esther Koplowitz, seu de l’DIBAPS i substitueix l’obra Trodotz de l’artista Zush/Evru, que es va instal·lar el mes d’abril en la que fou la primera acció del conveni.

La Fundació Glòria Soler té una llarga trajectòria de col·laboració amb el Clínic Barcelona-IDIBAPS a través del finançament de dos projectes de recerca amb gran impacte per a la societat: el projecte ARI, de suport a la immunoteràpia amb cèl·lules CAR-T, i el COVIDBANK, que recull les mostres de pacients amb COVID-19 ingressats al Clínic Barcelona.

Vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=00M0_P1Icoo

Estudiants davant l'obra d'Eva Lootz

Investigadors d'IDIBAPS davant l'obra d'Eva Lootz

Projectes relacionats amb la notícia