23.10.2020

La Fundació Suñol inaugura En tres actes: Tot el que és sòlid s’esvaneix

• Fundació Suñol
  • En tres actes és un tríptic expositiu comissariat en col·laboració amb Valentín Roma que pretén mostrar quines són les línies argumentals de la Col·lecció Suñol Soler i sota quins horitzons artístics i històrics va ser creada.

Abans que un patrimoni de peces immòbils, entenem que una col·lecció és també -o és sobretot- cert registre d’intensitats, una forma d’aproximar-se a l’art amb els arguments de cada moment concret però alhora amb les preguntes que anticipen punts de vista encara latents.

Acte 2. Tot el sòlid s’esvaneix.

El segon acte, que porta per títol Tot el sòlid s’esvaneix, és una travessia per un grup d’obres que permeten entendre fins on la pulsió abstracta no va esgotar els seus límits; a contra, potser segueix sent la forma de el llenguatge que mesura l’esforç dels artistes per comprendre el caos sense voluntat de domesticar-lo.

És a través d’una selecció de cartel·les poètiques que vam decidir acompanyar les obres d’art per ampliar els punts de vista sobre les peces de l’exposició mitjançant l’encreuament entre disciplines i aprofundir en el contingut poètic inherent a les obres.

Fotografies: Santi Periel

Més informació a www.fundaciosunol.org