27.11.2020

“Diàlegs intrusos. Tot és present”. Nova exposició del Museu Nacional d’Art de Catalunya en col·laboració amb la Fundació Suñol

• Fundació Suñol
  • Evru/Zush. Zeyemax, 1974

Inaugurada el 13 de novembre de l’any 2020 i amb durada fins al 7 de novembre de 2021, la nova exposició que té lloc al Museu Nacional d’Art de Catalunya realitzada conjuntament amb la Fundació Suñol en col·laboració amb la Fundació Glòria Soler, està comissariada per Sergi Aguilar, director de la Fundació Suñol i artista, i Àlex Mitrani, conservador d’art modern de Museu Nacional. Ells han optat per situar les obres en diferents punts del Museu, per suggerir noves i diferents lectures, conformant un contrast entre obres històriques del romànic, gòtic, renaixement, barroc i art modern amb obres contemporànies de la postguerra i segona avantguarda.

Jaume Xifra. Chaise de salon d’art, 1974

Tot és present. Tot és ara. En aquesta exposició, la història i la contemporaneïtat es retroben per pensar l’avui. La lògica temporal i cultural s’ha trencat deliberadament per evocar-grans temes atemporals de l’existència humana que, al seu torn, ens desafien a pensar sobre les nostres pròpies vides plantejant-nos preguntes que només nosaltres podem respondre.

Susana Solano. Colinas huecas núm. 15, 1985

Obre’t a el diàleg i endinsa’t en aquest projecte que trenca les narratives lineals de la museografia clàssica i ens allibera de la cotilla dels models acadèmics.

Per a més informació podeu visitar el web de la Fundació Suñol o el web del Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Evru/Zush. Sabina eyeya, 1974