28.03.2017

La Fundació Glòria Soler s’adhereix a la campanya d’il·luminació en blau d’edificis per conscienciar a la ciutadania sobre l’autisme

• Fundació Suñol
  • Per aquest motiu les Nacions Unides, des de l’any 2008, van declarar el dia 2 d’abril com el Dia Mundial de Conscienciació sobre l’Autisme, una anomalia neurològica que afecta la percepció i el processament cerebral de la informació d’un 1% de la població.

Aprenem, Associació per a la inclusió de les persones amb trastorn de l’espectre autista, organitza cada any una jornada amb l’objectiu d’apropar a tothom a les persones amb autisme, afavorir un contacte que ajudi a trencar mites, reivindicar els seus drets i sensibilitzar la societat, celebrant la diversitat amb una festa ciutadana i familiar.

La Fundació Glòria Soler i la Fundació Suñol, que comparteixen la mateixa seu, s’adhereixen a aquesta iniciativa il·luminant en blau la façana de l’edifici de Passeig de Gràcia 98 la nit del 2 d’abril, juntament amb altres 50 edificis emblemàtics de la ciutat com ara l’Ajuntament de Barcelona, l’Arc del Triomf, la Generalitat de Catalunya o el Gran Teatre del Liceu.

Documentació