12.06.2019

Els germans d’infants en cures pal·liatives també reben el suport de l’Hospital Sant Joan de Déu

• Cures Pal·liatives Pediàtriques
  • L’evidència científica demostra que els germans dels infants i joves amb malalties incurables tenen major risc de patir símptomes d’angoixa i depressió, pitjor qualitat de vida i trastorns per estrès posttraumàtic.

Davant d’aquest fet, l’Hospital Sant Joan de Déu ha posat en marxa un programa d’acompanyament als germans. El grup de suport, conduït pel psicòleg Daniel Toro i Soraya Hernández, treballadora social, té per objectiu fomentar la socialització d’aquests germans i germanes i enfortir la seva identitat pròpia com a individus.

Aquest programa, que es va iniciar de manera pilot l’any passat, és possible gràcies al recolzament de la Fundació Glòria Soler, contribuint a la millora de l’atenció dels infants que reben cures pal·liatives que són atesos a l’Hospital Sant Joan de Déu.

Daniel Toro y Soraya Hernandez, Hospital Sant Joan de Déu

Documentació