01.02.2023

Centenari Ràfols-Casamada: junts escurcem distàncies

• Fundació Suñol
  • L’abstracció i els tons blaus de L’Estany de Ràfols-Casamada, artista enamorat del mar i creador d’espais i finestres infinites de llum, són el punt de partida d’uns tallers especialment dissenyats sobre l’obra, dirigits als nens i nenes del centre oncològic, desenvolupats per l’equip de voluntaris de l’Hospital Sant Joan de Déu de Barcelona, amb la col·laboració de la Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler.

L’objectiu d’aquesta col·laboració és apropar l’art contemporani a la ciutadania i impulsar accions que suposin una millora del benestar social, també en l’àmbit hospitalari.
    Amb aquesta mateixa finalitat, i al llarg de tot l’any, la seu de la Fundació Suñol organitzarà tallers familiars i altres activitats al voltant de la figura de l’artista.

SJD Pediatric Cancer Center Barcelona

Documentació