27.02.2024

Clínic Barcelona, en col·laboració amb la Fundació Glòria Soler, presenta el documental ARI. Una història d’amor i vida

• Projecte ARI
  • El documental ARI. Una història d’amor i vida és un homenatge a Ariana, la seva família i a tots els professionals mèdics i persones i institucions que van fer , entre tots, possible aquest èxit col·lectiu. La Fundació Glòria Soler creada per Josep Suñol Soler, en memòria de la seva mare, va ser la primera institució privada a recolzar econòmicament el Projecte ARI, suposant un impuls decisiu per a poder realitzar l’assaig clínic. Al 2016, a proposta de Josep Suñol Soler, el Patronat de la Fundació Glòria Soler va nombrar a Ariana Benedé patrona a títol pòstum per la seva solidaritat, valentia i generositat.

La Fundació Glòria Soler ha col·laborat en altres projectes amb l’Hospital Clínic/IDIBAPS, com ha estat la creació del COVIDBANK durant l’epidèmia del CoVID-19 o a l’actualitat en un Projecte d’Art i Ciència, amb l’objectiu d’apropar la Col·lecció Suñol Soler al sector sanitari, per a que investigadors, professionals sanitaris i pacients puguin gaudir-ne.

Fes clic AQUI per a reproduïr el teaser del documental.

Documentació