06.11.2020

La Fundació Glòria Soler inicia la seva col·laborció amb el Banc dels Aliments

• Emergència COVID-19
  • L’objectiu del conveni entre la Fundació Glòria Soler i el Banc dels aliments és dotar la institució amb una eina innovadora de gestió i digitalització que ajudi a optimitzar l’organització interna, automatitzant i simplificant els processos. Aquesta eina s’implementarà inicialment en el Banc dels aliments de Barcelona, però estarà disponible per a tots els Bancs d’Aliments amb problemàtiques similars.

Fotografies: Flamina Pelazzi. © Banc dels Aliments

Més informació sobre el Banc dels Aliments

Els esforços per millorar la tecnologia de el Banc dels Aliments contribuiran positivament en millorar l’eficàcia de tota la cadena logística de distribució, planificació i gestió amb l’objectiu d’arribar a més institucions socials i beneficiaris.

Pàgina del projecte

Més informació sobre el Banc dels Aliments