26.06.2020

Projectes COVID-19 – Lluitant contra una pandemia global

• Emergència COVID-19

Hospital Clínic de Barcelona

Espanya ha estat un dels països més afectats pel COVID-19, amb efectes devastadors en milers de vides humanes perdudes, però el seu sistema sanitari, especialment els professionals, han mostrat una resposta exemplar.

La Fundació Glòria Soler, seguint la visió del seu fundador, vol unir el món de l’art amb la filantropia social, dedicant la totalitat dels beneficis provinents de l’obra d’Antoni Tàpies, Ocre amb 5 entellats, a recolzar projectes relacionats amb la resposta al COVID-19 o l’assistència post-Covid. La subhasta tindrà lloc el proper 10 de juliol, i serà la primera subasta online d’obres del segle XX, organitzada per Christie’s.

Josep Suñol va demostrar que l’art i el col·leccionisme es complementen amb el recolzament a causes socials.

Entre els projectes seleccionats (condicionats a la venta de l’obra) es troben:

Amb posterioritat a la subhasta, es podrà disposar a la pàgina web d’informació detallada de cadascun dels projectes.