26.07.2023

La Fundació Glòria Soler renova el seu conveni de col·laboració amb la Fundació Josep Carreras

• La Fundació Josep Carreras emet mensualment una sèrie de videopodcast amb el títol Imparables por un tubo amb l’objectiu de donar veu i eines al pacient de càncer hematològic i a la seva familia i entorn.

Aquesta plataforma ofereix informació  rigorosa i útil sobre las diferents casuístiques que viu un pacient hematològic durant el transcurs de la seva malaltia i l’impacte social que te un diagnòstic tant al propi pacient com en el seu entorn més immediat.

Pel llançament d’aquest projecte, la Fundacin Josep Carreras va produir un capítol especial amb Josep Carreras, president de la fundació que port el seu nom. L’entrevista, conduida per Alexandra Carpentier, responsable del Programa d’Experiència del Pacient de la Fundació, va tenir lloc a la seu que comparteixen la Fundació Suñol i la Fundació Glòria Soler.

Un dels útlims episodis del podcast Imparables por un tubo va comptar amb un convidat molt especial, l’umorista Dani Rovira, a qui uns dies després del confinament general per Covid-19 al 2020 li van diagnosticar un limfoma de Hodgkin: un càncer de la sang.

A Imparables por un tubo relata la seva experiència, com va viure el procés de la malaltia en ple confinament i com va transformar la seva visió de la vida.

EL darrer episodi es va centrar en explicar què és el HLA i perquè és tant important en els transplanatements dels donants (alogènics) com la Dra. Juliana Villa, Directora del Registre de Donants de Medula Òssea (REDMO) de la Fundació Josep Carreras.

Tots els capítols es pdoen veure i seguir tant al Canal Youtube de la Fundació Josep Carreras, a les principals plataformes d’àudio com Spotify, Apple Podcast, IVOOXGoogle Podcast.