16.02.2017

Bones notícies amb respecte a la lluita contra el virus VIH/Sida, mitjançant una vacuna terapèutica

• Vacuna VIH/sida
  • L’estudi està  dirigit per Irsicaixa i la Fundació Lluita contra la Sida, i es duu a terme a l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol, l’Hospital Clínic-IDIBAPS i el centre comunitari BCN Checkpoint.

L’assaig s’ha realitzat gràcies al finançament de la Fundació Glòria Soler, la Gala Sida Barcelona i l’Instituto de Salud Carlos III del Ministeri d’Economia, Indústria i Competitivitat. Aquests fons complementen els rebuts dins el marc del programa HIVACAT, impulsat per l’Obra Social “la Caixa”, els departaments de Salut i Economia i Coneixement de la Generalitat de Catalunya i la Fundació Clínic.

Equip IrsiCaixa

Documentació