07.04.2022

Col·laboració amb l’ajuda humanitària a Ucraïna

L’Ordre Hospitalària de Sant Joan de Déu llança aquesta campanya per sol·licitar ajuda urgent i col·laborar amb la missió que els Germans estan duent a terme al centre de Sant Joan de Déu ubicat a la ciutat de Drohobych, a Ucraïna, així com als altres cinc centres de l’Ordre a Polònia, on s’està fent atenció sociosanitària i de primera necessitat als centenars de persones que fugen de la guerra.

Segons informen Los Hermanos des d’allà, cada dia arriben més persones i famílies que fugen de la guerra i necessiten suport mèdic, aliments i allotjament; i s’espera que en els propers dies el número segueixi augmentant.

Per això, s’estan recaptant fons que es destinaran directament a ajudar aquestes persones refugiades, mitjançant la tasca d’ajuda humanitària que arran del conflicte han començat a desenvolupar els centres de Sant Joan de Déu a Polònia i Ucraïna.

Los Hermanos hi són presents des de 1922, atenent nens i nenes i adults malalts o en situació de vulnerabilitat, incloent-hi persones amb discapacitat, grans i en risc d’exclusió.