29.11.2016

Ja falta poc per fer realitat el somni de l’Ari

• Projecte ARI
  • També hem vist com l’ARI-1 és capaç d’abolir la leucèmia en ratolins. Ara estem assajant en laboratori tot el procés a escala humana, i totes les proves són molt satisfactòries. El proper mes de gener ens visita l’Agència Espanyola del Medicament per tal de donar el vist-i-plau al procés, i la seva aprovació haurà de permetre als primers pacients ser tractats a principis del 2017.

Gràcies a l’ajut de diferents persones i entitats, el somni de l’Ari està molt a prop de fer-se realitat. Dels 910.000€ pressupostats pel Projecte Ari, ja s’ha arribat a la xifra de 780.000€. En aquest moment, tenim pràcticament els recursos suficients per poder aplicar l’ARI-1 als 10 pacients programats.

Com fer una donació

Ponemos a tu disposición 2 maneras de hacer una donación:

1. Per transferència bancària: IBAN ES35 2100 3675 79 2200201260. Banc: CaixaBank. Titular: Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica. CIF: G59319681. Inclou el teu nom i correu electrònic en l’assumpte de la transferencia, per tal que puguem posar-nos en contacte amb tu.
      La Fundació Clínic per a la Recerca Biomèdica està inclosa en el llistat d’entitats sense ànim de lucre que preveu l’article 16 de la Llei 49/2202 sobre el Règim fiscal de les entitats sense finalitats lucratives i dels incentius fiscals al mecenatge. Per a més informació, visita les bases legals de la seva web.

2. Si prefereixes col·laborar pel sistema del crowdfunding, la donació será a través de Mi grano de arena. Es tracta d’una plataforma que dóna visibilitat a projectes solidaris amb transparència i informació de l’estat del projecte. També permet fer accions a través de les xarxes.