24.09.2016

Darío Villalba. Resplandor seco, a la Fundació Suñol

• Fundació Suñol
  • La seva figura ha tingut gran importància a l’història de l’art recent, sent un dels pioners a nivell nacional en introduir la fotografia al suport pictòric. Artista amb una consolidada trajectòria de gairebé 60 anys, ha creat un llenguatge artístic que tal com la va definir el mateix Andy Warhol, podria qualificar-se de Pop Soul (Pop de l’ànima). Tot i haver exposat arreu del món, aquesta ha estat la primera mostra individual que l’artista ha realitzat a la ciutat de Barcelona.

L’exposició proposava un recorregut a través de totes aquelles realitats invisibles i marginals de la societat, on els personatges es mostren amb un rostre humà i quotidià, permetent així al visitant entrar en un diàleg directe amb ells.