04.10.2023

La Fundació Glòria Soler col·labora a la 11a Cursa Solidària Nit de la Lluna Plena a Sitges aportant un euro per cada participant

• L’edició de l’any passat, impulsada per la familia de Pol Lahoz, els seus pares Estela i Xavi, així com amic si familiars, va ser tot un èxit. El 27 d’octubre es celebrarà la onzena edició, en memòria de Pol, perquè l’esperança i els èxits en la lluita contra el càncer infantil no s’aturin.

Tota la recaptació d’aquesta iniciativa anirà destinada íntegrament a la investigació contra el Càncer infantil del Pediatric Cáncer Center de l’Hospital San Joan de Déu de Barcelona liderat pel Dr. Jaume Mora, Director el Departament d’Oncología i del laboratòri d’Investigació del càncer Infantil de l’hospital.

L’any passat es van recaptar más de 35.500 euros que es van destinar integrament a la investigació del càncer infantil.

Més informació i inscripcions a: https://www.nitsdelallunaplenasitges.com/

Entrevista al Dr. Guillermo Chantada: Vídeo