22.06.2021

Setmana contra la leucèmia a la Fundació Glòria Soler

• Projecte ARI
  • Salut global
  • La Fundació Suñol s'il·lumina de taronja. Fotografia: Santi Periel.

La Fundació Glòria Soler afegeix el color taronja a la seva pàgina web i, conjuntament amb la Fundació Suñol, il·luminen l’entrada de la seva seu com a suport social a la iniciativa. Aquest és el primer any que participem amb la Fundació Josep Carreras, però des del 2017 hem col·laborat amb l’Hospital Clínic en una teràpia innovadora per a pacients amb leucèmia, en el marc de el Projecte ARI. Es tracta de la Teràpia CAR-T, i gràcies a la investigació duta a terme per l’Hospital Clínic, avui podem dir que aquest tractament és una realitat en la sanitat pública, que ajuda a un nombre creixent de pacients amb leucèmia limfoblàstica resistent a tractaments convencionals.

Fundación Josep Carreras

Segueix les diverses activitats de la Setmana contra la leucèmia al web de la Fundación Josep Carreras.

Enllaç a la seva web

Fundación Josep Carreras