07.05.2021

La Fundació Glòria Soler i la Fundació Suñol inicien una col·laboració amb Apropa Cultura

• Fundació Suñol
  • La Fundació Glòria Soler, compromesa amb l’art i la justícia social, s’adhereix a la xarxa de Apropa Cultura, una entitat que treballa des de 2006 amb la voluntat de millorar la vida de les persones en situació de vulnerabilitat a través de la cultura.

En aquest sentit, des de la Fundació Suñol s’ofereix una visita dialogada, que parteix de l’observació i interessos el grup, sent els participants els que marquen el recorregut i els temes que es treballaran. Si formes part de la xarxa Apropa Cultura, i vols participar, pots inscriure’t a través del següent enllaç.

Visita el web de Apropa Cultura per a més informació sobre les seves activitats.