22.06.2018

30 aniversari de l’Escola de Vela Adaptada del Port de Sitges

• L’E.V.A. té com a principal objectiu ensenyar a navegar i treballar per la integració de les persones amb discapacitat i en risc d‘exclusió a través de la pràctica de l’esport de la vela.

Les activitats que realitza, per tant, van dirigides a persones amb discapacitat i necessitats especials de tot tipus (discapacitat física, discapacitat Intel·lectual, discapacitat sensorial i malaltia mental) així com a la gent gran (tercera edat).

Amb motiu del 30 aniversari de l’escola, el 16 de juny el Club va organitzar una regata de creuers a vela inclusiva, en la qual tots els velers van competir incloent a la seva tripulació una persona amb discapacitat física o mobilitat reduïda. A la regata hi van participar més de 70 velers.